Re: Onnittelut Lilla & Sarianna!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Sanna ja koirat, joiden mielestä totteleminen on syvältä ;) , Toukokuun 11, 2007 kello: 10:49:44
----------------------------------------------------------------------

Re: Onnittelut Lilla & Sarianna!

Vastineena juttuun: Re: Onnittelut Lilla & Sarianna!, jonka kirjoitti: Mervi & riihitonttu poonit , Toukokuun 10, 2007 kello: 14:59:18:

Hurjasti onnea meiltäkin! Yhdyn täysin Mervin mielipiteeseen siitä, että on hienoa,
kun on teitä, jotka viitsii ja osaa. Meillä kun "perheessä" emännälle pitkäjännitteisyys
ja johdonmukaisuus on täysin vieraita termejä, se näkyy kyllä koiristakin.
Kuitenkin on hienoa, että jotkut meistä osoittavat polskeista olevan muuhunkin kuin
olemaan rakastettavia, takkuisia, räksyttäviä puupäitä (puupää on lainaus Tintiltä,
mutta kuvaa myös meidän jätkiä ja vähän omistajaakin).




----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]