Re: Lamppiksen terkut MM-karsinnoista - kolmas koulari! :-)


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Sarianna , Toukokuun 5, 2007 kello: 23:48:20
----------------------------------------------------------------------

Re: Lamppiksen terkut MM-karsinnoista - kolmas koulari! :-)

Vastineena juttuun: Lamppiksen terkut MM-karsinnoista - kolmas koulari! :-), jonka kirjoitti: Majka , Toukokuun 5, 2007 kello: 22:45:49:

Onnittelut taas kerran, teillä on ihan uskomattoman mahtava putki päällä! Sanat ei riitä edes kertomaan sitä miten ylpeitä me täällä Tamperestissä ollaan teistä, joten voin vaan sanoa, että WAU!

Tsemppiä huomiselle (vaikka tuskin tätä lueskelet ennen sitä)

-Sarianna, Lilla & Muka-


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]