Leppävirta R 6.5.2007 + Onnitteluita


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

[ Näytä kaikki viestit / Show all messages ]

Jutun lähetti Mervi , Toukokuun 6, 2007 kello: 16:48:27
----------------------------------------------------------------------

Leppävirta R 6.5.2007 + Onnitteluita

Alkuun ONNEA kovasti Mikolle ja Majkalle!! HIENOOOO!!!
Onnea Wompatille ja Tiinalle sekä Kaapolle ja Millalle eileisitä tuloksista!!


Tänään olimme Leppävirran ryhmänäyttelyssä, jossa tuomarina Ewa Nielsen Ruotsista.. Alla tulokset!

AVO UROKSET

JV -05 Jagodas Delegat Zamy "Onni" ERI 1 PU 1 SERT --) FIN MVA!! ROP !
om. Sarianna ja Antti Joukainen
Ja NOUSI KUUDEN PAHAAN JOUKKOON RYHMÄSSÄ - mielettömän hieno fiilis, kun oma kasvatti vipelti siellä ja tuli vielä esillekkin!!Oishan se ollu ihan tajuton täräys jos ois sijottunut:))

ONNEA vielä kerran Onnin perheelle ja KIITOKSET !!

Sukan Oodi Oodi "Oodi" EH2
om. Sari Tykkyläinen

Nartut NUO lka

Arta Karina de Kaillhanes EH1
om. Ana Penttila & Johanna Marsh

Nartut AVO Lka
Marquee Jigamaree "Elli" ERI 1 SERT PN 2
om. Eila ja Risto Sallinen

Nartut VALIO lka

Grian Gospodyni z Raju Zimy "Inni" ERI 1 PN1 VSP
om. Mervi Savolainen & Jarmo Miettinen


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]