Jutun lähetti Mervi , Toukokuun 6, 2007 kello: 16:48:27
Leppävirta R 6.5.2007 + OnnitteluitaAlkuun ONNEA kovasti Mikolle ja Majkalle!! HIENOOOO!!!
Onnea Wompatille ja Tiinalle sekä Kaapolle ja Millalle eileisitä tuloksista!!
Tänään olimme Leppävirran ryhmänäyttelyssä, jossa tuomarina Ewa Nielsen Ruotsista.. Alla tulokset!AVO UROKSET
JV -05 Jagodas Delegat Zamy "Onni" ERI 1 PU 1 SERT --) FIN MVA!! ROP !
om. Sarianna ja Antti Joukainen
Ja NOUSI KUUDEN PAHAAN JOUKKOON RYHMÄSSÄ - mielettömän hieno fiilis, kun oma kasvatti vipelti siellä ja tuli vielä esillekkin!!Oishan se ollu ihan tajuton täräys jos ois sijottunut:))ONNEA vielä kerran Onnin perheelle ja KIITOKSET !!
Sukan Oodi Oodi "Oodi" EH2
om. Sari TykkyläinenNartut NUO lka
Arta Karina de Kaillhanes EH1
om. Ana Penttila & Johanna MarshNartut AVO Lka
Marquee Jigamaree "Elli" ERI 1 SERT PN 2
om. Eila ja Risto SallinenNartut VALIO lka
Grian Gospodyni z Raju Zimy "Inni" ERI 1 PN1 VSP
om. Mervi Savolainen & Jarmo Miettinen