Jutun lähetti Tommi , Huhtikuun 10, 2007 kello: 00:03:46
Re: Eka virallinen koulutustunnus :-)Vastineena juttuun: Eka virallinen koulutustunnus :-), jonka kirjoitti: Majka , Huhtikuun 9, 2007 kello: 16:21:55:
Vau, oikein mahtavat onnittelut ja kiitos seikkakperäisestä
ja kiinnostavasta selostuksesta.Tsemppiä joukkuekarsintoihin ja SM-kisoihin!
-
- TRa