vielä näistä matkan kommelluksista


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Taija , Marraskuun 15, 2006 kello: 13:07:38
----------------------------------------------------------------------

vielä näistä matkan kommelluksista

Vastineena juttuun: Re: Poznanin tulokset!, jonka kirjoitti: Tarja , Marraskuun 13, 2006 kello: 11:59:42:

Mahtava oli matka kokonaisuudessaan !!!!

Meidän jengiläisille kaikille tuli arvosteluksi "erinomainen", mikä jo sinällään on aivan mahtavaa, saati sitten Vivatin, Wolen, Miloun ja Minskin sijoitukset, sekä Pompulan ja kasvattajaryhmän voitot.
Meillähän oli jo viime keväästä saakka tiedossa (puolalaisten kertomana), kuka tänä vuonna tulee voittamaan Maailmanvoittaja-tittelin, niin että sehän ei ollut mikään yllätys :-).

Onneksi meidän bussimatkalla ei tapahtunut mitään Tintin kokemaa, vaan kaikki sujui aivan mahtavan rauhallisesti. Hotellit olivat hyvät ja rauhalliset ja kaikki tavarat tulivat mukana ihan kotiin asti.


SENSIJAAN KUULIMME......

että yksi bussilasti suomalaisia EI OLLUT EHTINYT TORSTAINA KEHÄÄN, kun bussi oli myöhässä ( kuski nukkui hieman pitkään).....

toinen bussi oli VARASTETTU KOKONAAN menomatkalla....

yksi suomalaisbussi OLI KÄÄNNETTY MENEOMATKALLA LIETTUASSA hotellin parkissa...


Taija


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]