Jutun lähetti Taija , Lokakuun 25, 2006 kello: 09:52:16
Re: WW-PoznanVastineena juttuun: Re: WW-Poznan , jonka kirjoitti: Majka , Lokakuun 24, 2006 kello: 22:20:22:
Joo, kyllähän nämä osallistujamäärät aika lailla vaihtelee...
esim. Euroopanvoittajanäyttelyyn Bratislavaan oli ilmoitetty yhteensä 21 polskia, nyt Poznanissa on sama määrä jo valioluokan uroksia...
Vaikka aika lähellähän tämän näyttelyn määrä - 138 - on kuin v.2000 Poznanissa.Toisaalta on vaan harmi, että urokset ja nartut ovat eri kehässä... olisi mukava nähdä ihan kaikki koirat :-)
Taija