Jutun lähetti Tiina , Lokakuun 25, 2006 kello: 15:03:20
Re: WW-PoznanVastineena juttuun: Re: WW-Poznan , jonka kirjoitti: Majka , Lokakuun 25, 2006 kello: 10:03:32:
Samoin minäkin odotin enempi pon-koiruuksia, briardeitakin kun on lähes sama määrä... Lähdetään me sinne pitämään suomi-lippua korkealla!
Tiina Ja Woltsu