Jutun lähetti Tintti ja pölypallot , Joulukuun 15, 2003 kello 07:20:19
Meiltä kans HURJASTI ONNEA!!Vastineena juttuun: VAUTSI VAU!!!!, jonka kirjoitti: Heidi , Joulukuun 14, 2003 kello 22:35:15:
Kingi on aina sanonu: "Mun sisko on maailman kaunein tyttö" ;) Hurjasti onnea Minnalle tämän upean Polskin menestyksestä, onnea Tiinalle ja nuorelle lupaukselle Wolecille ja näiden kasvattajalle Taijalle, ja viimeiseksi muttei missään nimessä vähäisimmäksi Kinkun kauniille sisko-puolelle Kaszille ja kasvattaja-Merville!
Tässä vaiheessa onnittelut myös Maijalle joka saa kyllä olla todella ylpeä Pompulan aivan upeasta jälki-kasvusta (Grhöm: Kingi mukaan luettuna ;)!