Jutun lähetti Heidi , Joulukuun 14, 2003 kello 22:35:15
VAUTSI VAU!!!! JÄTTI SUURET ONNITTELUT MINSKILLE JA MINNALLE!!!HIENOA!!! Onnea myös muille viikonlopun voittajille.
JÄTTI SUURET ONNITTELUT MINSKILLE JA MINNALLE!!!HIENOA!!! Onnea myös muille viikonlopun voittajille.
Vastineet / Follow Ups: