Jutun lähetti Tintti , Elokuun 21, 2006 kello: 07:45:09
ONNEA KATSELMUKSESSA PÄRJÄNNEILLE!Kiitos kaikille katselmukseen osallistuneille, toivottavasti kaikilla oli yhtä mukava päivä kuin meillä :) Onnea hurjasti kaikille pärjänneille, erityisesti tietenkin Best In Show -tittelin vieneelle, upeaksi miäheksi kehittyneelle Vivatille sekä omistajille Taijalle ja Maijalle! Unohtamatta tietenkään ketään muutakaan! Tuloksia kaipailisin tänne kun ehditte, itsekään en ole kaikista selvillä kun oli vähän hässäkkää ;) Kiitos kaikille järjestelyissä auttaneille!