Jutun lähetti Milla , Elokuun 21, 2006 kello: 17:13:01
Re: TuloksetVastineena juttuun: Re: Tulokset , jonka kirjoitti: Majka , Elokuun 21, 2006 kello: 10:14:34:
Onnea meidänkin puolesta kaikille, oli mukava päivä (kiitos siitä etenkin Marqueen porukoille) ja sääkin suosi. Ensi vuonna ehdottomasti uudestaan.
-Milla