Jutun lähetti Mervi , Elokuun 5, 2006 kello: 18:40:43
Re: SAWO SHOW Kuopio 4.8.2006Vastineena juttuun: Re: SAWO SHOW Kuopio 4.8.2006, jonka kirjoitti: Majka , Elokuun 5, 2006 kello: 15:43:07:
Helou!
juu ONNEA täältäkin kautta! Mulla ei ou tuloksia - kun olin sihteerikkönä toisessa kehässä..
Ainakin se lisäyksenä jotta Marquee kasvattaja ryhmä oli Rop ryhmä..
Muita en lonkalta muista - Mirva kerto kyllä..On kuulkaa toverit mukavata näyttelyssä..paikka on kun aavikko..kuiva ja PÖLYNEN..ja kivisiä kehiä..aurinko paahtaa ..eikö lie kesän helle ennätyskin täällä tehty!
Oukei - palaan asiaan huomenna..ja nyt ihan jännittää..jotta mitäköhän Hyönteisen Anneli virittää kehässä!
Mervi