Re: SAWO SHOW Kuopio 4.8.2006


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Mervi , Elokuun 5, 2006 kello: 18:40:43
----------------------------------------------------------------------

Re: SAWO SHOW Kuopio 4.8.2006

Vastineena juttuun: Re: SAWO SHOW Kuopio 4.8.2006, jonka kirjoitti: Majka , Elokuun 5, 2006 kello: 15:43:07:

Helou!

juu ONNEA täältäkin kautta! Mulla ei ou tuloksia - kun olin sihteerikkönä toisessa kehässä..
Ainakin se lisäyksenä jotta Marquee kasvattaja ryhmä oli Rop ryhmä..
Muita en lonkalta muista - Mirva kerto kyllä..

On kuulkaa toverit mukavata näyttelyssä..paikka on kun aavikko..kuiva ja PÖLYNEN..ja kivisiä kehiä..aurinko paahtaa ..eikö lie kesän helle ennätyskin täällä tehty!

Oukei - palaan asiaan huomenna..ja nyt ihan jännittää..jotta mitäköhän Hyönteisen Anneli virittää kehässä!

Mervi


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]