Jutun lähetti Majka , Elokuun 5, 2006 kello: 15:43:07
Re: SAWO SHOW Kuopio 4.8.2006Vastineena juttuun: SAWO SHOW Kuopio 4.8.2006, jonka kirjoitti: Mervi & Örkit , Elokuun 4, 2006 kello: 21:57:10:
Onnea eilisen voittajille ja sertikoirille! Puhelimitse sanottiin minulle, että eilen olisi ollut Dumbon pojat toisin päin eli B.Olen Pikku-Dee PU3 ja M.Jigalorum PU4+sert.
Tässä jotain tuloksia lauantailta:
PU1 VSP (Cacib) Flinkbein Wolec
PU2 VSP-vet Sukan Dumbo
PU3 Sert va-Cacib -> Cacib Marquee Jigalorum
PU4 Borgåkers Olen Pikku-DeePN1 ROP ROP-vet Sukan Funny Face
PN2 SERT Nocka z Armii Zbawienia
PN3 CACIB Sukan Kulti KurvinenMuita en muista, äsken jäi puhelimitse nuo vaan mieleen. Joku muu siis täydentäköön ja korjatkoon jos tarvis!
Onnea erityisesti Fanille tuplavoitosta tuossa iässä, aivan mahtavaa!
Majka