Se JV titteli


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Mervi , Joulukuun 8, 2003 kello 22:26:09
----------------------------------------------------------------------

Se JV titteli

NOh niin - otanpa kantaa minäkin tähän,perustelen ensin MIKSI sen niin tarkkaan katsoin!Näet katsoin sen tarkkaan siksi - että tiedän KUMPIKO TULEEE SERTISTÄ kisaamaan Pepi poikakoiran kanssa..Ja TUOMARI laittoi Wolecin YKKÖSEKSI NOSTAEN SORMEN YLÖS!!Sama Zamylle - sillä erotuksella että sen kohdalla nousi KAKSI SORMEA ylös.

Ja sekin velä että kun junnu pojat tulivat KILPAILU LUOKKAAN, niiden järjestys vaihdettiin VAIN NUMERO JÄRJESTYKSEEN ensin - ja sitten SIJOITUS JÄRJESTYKSEEN!!

En ketään tahdo loukata enkä panetella,näin se vaan meni.

Olen kysynyt tämän asian myös kahdelta henkilöltä jotka seurasivat PON kehää - eikä heillä ole mitään intressiä valehdella asiasta,koska eivät rotuamme harrasta..Ts, jos tarvitaan ulkopuolisen henkilön mielipide asiasta sekin löytyy.


Omiensa menestykseen 100% tyytyväinen
Mervi
ps.JOO - jos huokasin kutsuttaessa va-cacib kisaan - se ei tarkottanut ett "XXXX" minun Nena ei voittanu - vaan sitä että mitä kummaa varten Nenan tarttis kilpailla siitä - kun ei cacibia tartte!Ja toisekeseen PARAS JA KAUNEIN VOITTI ..oma Pöllö oli siellä näön vuoksi - onhan se V-02


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]