Jutun lähetti Mervi , Joulukuun 9, 2003 kello 14:42:01
Re: Se JV titteliVastineena juttuun: Re: Se JV titteli, jonka kirjoitti: Majka , Joulukuun 9, 2003 kello 06:44:08:
Joo -KIITOS vain onnittelusta,kyllä on itseluottamusta sen verran että tiedän omistavani koiran joka on hyvä - ja todentottakin olin varma että Pepi siitä sertistä lähtee kisaamaan..Eikös sinne näyttelyyn yleensä tulla jotakin hakemaan/voittamaan?
Jotenkin tuli semmonen tunne tuosta Majkan vastineesta - että paukahti puru sieraimeen..Se on voi voi.
Niin - menkööt jokainen itsensä ja olkoot rehellinen - VALTA OSA KEHÄÄ SEURANNEISTA NÄKI KUNKA SE MENI!!
Noh - jotakin oppiaksemme - katsotaan aina arvostelu lappu HETI arvostelun jälkeen niin ei tartte sössiä jälkikäteen.
Mervi