Re: Se JV titteli


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Mervi , Joulukuun 9, 2003 kello 14:42:01
----------------------------------------------------------------------

Re: Se JV titteli

Vastineena juttuun: Re: Se JV titteli, jonka kirjoitti: Majka , Joulukuun 9, 2003 kello 06:44:08:

Joo -KIITOS vain onnittelusta,kyllä on itseluottamusta sen verran että tiedän omistavani koiran joka on hyvä - ja todentottakin olin varma että Pepi siitä sertistä lähtee kisaamaan..Eikös sinne näyttelyyn yleensä tulla jotakin hakemaan/voittamaan?

Jotenkin tuli semmonen tunne tuosta Majkan vastineesta - että paukahti puru sieraimeen..Se on voi voi.

Niin - menkööt jokainen itsensä ja olkoot rehellinen - VALTA OSA KEHÄÄ SEURANNEISTA NÄKI KUNKA SE MENI!!

Noh - jotakin oppiaksemme - katsotaan aina arvostelu lappu HETI arvostelun jälkeen niin ei tartte sössiä jälkikäteen.

Mervi


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]