Jutun lähetti Mimmi , Toukokuun 28, 2006 kello: 07:44:59
Re: ONNEA uudet valiot Piki ja Mimmi!Vastineena juttuun: Re: ONNEA uudet valiot Piki ja Mimmi!, jonka kirjoitti: Dumbo , Toukokuun 27, 2006 kello: 20:35:44:
Mimmi kiittää onnitteluista ja maha täynnä kakkua onnittelee myös muita
viikonlopun menestyjiä!T;Mimmi (ja Eeva)