Jutun lähetti Dumbo , Toukokuun 27, 2006 kello: 20:35:44
Re: ONNEA uudet valiot Piki ja Mimmi!Vastineena juttuun: ONNEA uudet valiot Piki ja Mimmi!, jonka kirjoitti: Majka , Toukokuun 27, 2006 kello: 20:10:07:
On se niin hienoa että voin kohta rauhassa viettää eläkepäiviä,kun
jälkikasvukin pärjää maailmalla. Ulkönäössäni ei ole pahemmalti vikaa :) mutta näkö alkaa
heiketä ja ikä jo painaa jäseniä. Paljon Onnea ja kiitoksia lapsilleni loistavasta menestyksestä!
terveisin iskä