Jutun lähetti Taija , Helmikuun 7, 2006 kello: 14:16:25
Re: korjaus edelliseenVastineena juttuun: korjaus edelliseen, jonka kirjoitti: Majka , Helmikuun 7, 2006 kello: 13:54:11:
moikka
No hyvä, heti löyty virkkuja !!!
Joo, kyllä se näin on tarkoitus olla, eli veteraaniluokan sisällä olevat sijoitukset vaikuttavat veteraanipisteisiin, eli juuri ERI 1, ERI 2 jne.
Siihen ei siis lasketa enää sitä, jos veteraani uros/narttu, joka on ollut ERI 1, on PU/PN2 tms...ja RYP sijoituksiahan ei vetskuilla ole, vaan BIS sijoitukset..
Kopioin nämä pisteet sivuille ihan suoraan viimevuotisesta taulukosta. Täytyypä tarkistaa myös lehteä varten tämä asia !!!
Korjaan taulukon mahd.pian.
tt