Re: korjaus edelliseen


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Taija , Helmikuun 7, 2006 kello: 14:16:25
----------------------------------------------------------------------

Re: korjaus edelliseen

Vastineena juttuun: korjaus edelliseen, jonka kirjoitti: Majka , Helmikuun 7, 2006 kello: 13:54:11:

moikka

No hyvä, heti löyty virkkuja !!!

Joo, kyllä se näin on tarkoitus olla, eli veteraaniluokan sisällä olevat sijoitukset vaikuttavat veteraanipisteisiin, eli juuri ERI 1, ERI 2 jne.
Siihen ei siis lasketa enää sitä, jos veteraani uros/narttu, joka on ollut ERI 1, on PU/PN2 tms...

ja RYP sijoituksiahan ei vetskuilla ole, vaan BIS sijoitukset..

Kopioin nämä pisteet sivuille ihan suoraan viimevuotisesta taulukosta. Täytyypä tarkistaa myös lehteä varten tämä asia !!!

Korjaan taulukon mahd.pian.

tt


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]