Jutun lähetti Majka , Helmikuun 7, 2006 kello: 13:54:11
korjaus edelliseenVastineena juttuun: Re: Vuoden parhaat haussa, jonka kirjoitti: Majka , Helmikuun 7, 2006 kello: 13:52:31:
Kirjoitin:
Lisäksi ryhmänäyttelyssä BIS3 tai BIS4 sijoittunut koira ei saa lainkaan pisteitä? Outoa?Piti olla:
Lisäksi ryhmänäyttelyssä BIS3-vet tai BIS4-vet sijoittunut koira ei saa lainkaan pisteitä? Outoa?-sama