mahtikiitokset


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Taija , Joulukuun 7, 2003 kello 00:20:01
----------------------------------------------------------------------

mahtikiitokset

Mahtikiitokset meidän kaikkien puolesta.

Pieni korjaus vielä vaan Tintille - urosten juniorivoittaja oli Flinkbein Wolec.

Vau, että oli mahtava tunne isossa kehässä, kun kuulutettiin "ryhmäkilpailuihin menee jatkamaan --- koira numero --- 208--- Meinas siinä polvet pettää.......

Ja upeaa oli myös, että ensimmäistä kertaa kasvattajaryhmissä polskit nostettiin semifinaaliin asti, vaikkei sitten 4 parhaan joukkoon sijoituttukaan, varsinkin kun tänä vuonna oli kasvattaryhmiä ( kuulutuksen mukaan ) enemmän kuin koskaan ennen.

Ja hirmu suuret kiitokset vielä Marikalle ja Mirvalle avusta isossa kehässä kasvattaryhmäni kanssa.
Näin pelaa polskeilla hyvä yhteishenki :-)

Taija


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]