Re: Urosten junnuvoittaja


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tiina H. , Joulukuun 7, 2003 kello 17:38:57
----------------------------------------------------------------------

Re: Urosten junnuvoittaja

Vastineena juttuun: Urosten junnuvoittaja, jonka kirjoitti: Majka , Joulukuun 7, 2003 kello 14:46:24:

Kieltämättä mielenkiintoista, itse esitin sertiluokassa sen "alkuperäisen" junnuvoittaja Wolecin jolloin KOIRAN NUMERO tarkistettiin kehässä (ja näinollen siellä EI OLLUT VÄÄRÄ KOIRA)...
Jossain muussa vaiheessa, tuomarin arvostelun jälkeen, ollaan nyt vähän sekoiltu, katsellaan...

Tiina H.


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]