Re: Niksit on monet


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Milou & Lani , Tammikuun 19, 2006 kello 12:35:47
----------------------------------------------------------------------

Re: Niksit on monet

Vastineena juttuun: Niksit on monet, jonka kirjoitti: Inni & Co , Tammikuun 19, 2006 kello 11:55:28:

Moikka Inni, Milou ja Lani täällä.

Mekin nyt kerrotaan omia kokemuksia kun toi Kingi on kukkoillut omilla kirjotuksillaan. Ensinäänkin mulla, Miloulla, oli taas vaihteeks vauhti päällä ja sain sitten tuonne "suvunjatkeentakaajien" viereen vekin, jota sitten kroppaansa arvostavana miehenä hoisin ja nuolin huolellisesti. Akan mukaan liiaksikin, kolmas antibioottikuuri lähti just käyntiin kun sitä mun hoitoa nyt sit kumotaan (vaikka olisin salettiin itekin tästä selviytynyt!). Noh, tuo akka sitte hokas että meitsi aina istuu ja hautoo muniaan ja väittää että eihän tästä mitään tule (mistäs se tietää, tuleehan kanoillekkin hautomisen jälkeen munista vaikka mitä!). Se sitten paukas ja osti mulle sellaset MAXI-SLOGGIT. Ekaks olin vähän että huhhuh, mitä he**vettiä, mutta nykyään olen aika tykästynyt niihin! Tuo akkakin tykkää, nauro ihan kippurassa kun laitto ne mulle ekaa kertaa, sönkötti naurun seasta jotain "apinasta jolla on Pampersit" (???). Nykyään meitsi kävis mielellään näiden kans ulkonakin, että kylän tytsytkin näkis, eivät vaan nuo immeiset anna, väittävät etteivät muka enää olis kivat tarpeiden teon jälkeen. Joka tapauksessa, mä taidan laittaa nää seuraavaan näyttelyyn, oon meinaan entistäkin komeempi miäs (mikäli se on mahdollista) näiden kans!

Mäkin, Lani, nyt kommentoisin kyllä Inni tota sun kuulokoje-juttua. Hommahan on niin, että meillä ulkomailla syntyneillä on se rajoite kuulossa ettei me ymmärretä Suomea, eik je (tosin tuo akka väittää ettei noi sen Suomessa syntyneetkään ymmärrä). Mä suunnittelin tota ihan samaa juttua kun sinä, tosin yritin tehdä kääntökonetta, juu nou, translaattoria. Sitä konetta kun sitten kasasin (piti ensin purkaa se vanha) niin mulla meni vaan pinna kun oli niin kova se kuori, ei siihen saanu kun hirveen kasan reikiä. Ja jukoliste: yritin vaan auttaa minun ja mamman välistä kommunikaatiota niin HIRVEE huuto tuli! Akka kirku naama punasena että "Laananen ***kele, se on mun työkännykkä". Outo ämmä, mistä se tietää vaikka olisin vaan yrittäny soittaa sille, mitäs ei ollu kotona. Noh, se sai firmaltaan kuulemma uuden, mutta sano etten sais siitä tehdä kojetta. Niinhän se luulee, oottakaas vaan kunhan se unohtaa sen taas kotiin ;)

Ei meillä muuta, pusuja sulle Inni, tuuhan käymään meillä niin rakennellaan yhdessä, pidetään vaikka doggy-naamiaiset??


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]