Samoin ja kaikille muillekin!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Koko jengi , Joulukuun 5, 2005 kello 21:20:18
----------------------------------------------------------------------

Samoin ja kaikille muillekin!

Vastineena juttuun: Hyvää itsenäisyyspäivää, jonka kirjoitti: Mirva , Joulukuun 5, 2005 kello 21:02:10:

Meiltä samat terveiset ihan kaikille!

Tintti, Sami, Kingi, Milou, Lani, Kata, Tatu ja Ceder


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]