Jutun lähetti Koko jengi , Joulukuun 5, 2005 kello 21:20:18
Samoin ja kaikille muillekin!Vastineena juttuun: Hyvää itsenäisyyspäivää, jonka kirjoitti: Mirva , Joulukuun 5, 2005 kello 21:02:10:
Meiltä samat terveiset ihan kaikille!
Tintti, Sami, Kingi, Milou, Lani, Kata, Tatu ja Ceder