Re: Samoin ja kaikille muillekin!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Kirsi , Joulukuun 6, 2005 kello 11:15:09
----------------------------------------------------------------------

Re: Samoin ja kaikille muillekin!

Vastineena juttuun: Re: Samoin ja kaikille muillekin!, jonka kirjoitti: Eeva , Joulukuun 6, 2005 kello 08:28:57:

Meiltä kanssa mukavaa itsenäisyyspäivää kaikille Pon-palleroisille omistajineen!!!

t. Kirsi, Jouni, Fani ja Osmo-boy


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]