Jutun lähetti Kirsi , Joulukuun 6, 2005 kello 11:15:09
Re: Samoin ja kaikille muillekin!Vastineena juttuun: Re: Samoin ja kaikille muillekin!, jonka kirjoitti: Eeva , Joulukuun 6, 2005 kello 08:28:57:
Meiltä kanssa mukavaa itsenäisyyspäivää kaikille Pon-palleroisille omistajineen!!!
t. Kirsi, Jouni, Fani ja Osmo-boy