Jutun lähetti Hanna & Paavo The Great , Syyskuun 27, 2005 kello 11:46:54
Re: OnnittelutVastineena juttuun: Onnittelut, jonka kirjoitti: Osna , Syyskuun 25, 2005 kello 19:25:08:
Onnea meiltäkin mökimme kingille Wompatille ;-) Mehän ei koskaan jätetä muille mitään ;-)... vaatimattomuus kaunistaa =)
T: Hanna & briardi-poika Paavo The Great
*** Tärkeitä ei ole voitto ... vaan vastustajan täydellinen murskaaminen ***