Re: Onnittelut


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Hanna & Paavo The Great , Syyskuun 27, 2005 kello 11:46:54
----------------------------------------------------------------------

Re: Onnittelut

Vastineena juttuun: Onnittelut, jonka kirjoitti: Osna , Syyskuun 25, 2005 kello 19:25:08:

Onnea meiltäkin mökimme kingille Wompatille ;-) Mehän ei koskaan jätetä muille mitään ;-)... vaatimattomuus kaunistaa =)

T: Hanna & briardi-poika Paavo The Great

*** Tärkeitä ei ole voitto ... vaan vastustajan täydellinen murskaaminen ***


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ Vain aloitusotsikot ] [ FAQ ]