Jutun lähetti Pia , Syyskuun 27, 2005 kello 18:12:27
PentuvälitysOlenko ainoa joka ei saa pentuvälityksen sivua auki, vai onko siinä jokin vika vika, ollut meinaan jo jonkin aikaa, siis ainakin mulla? Mikään kolmesta "alalinkistä" ei aukea. Tuli vaan mieleen, et josko joku uusi PONista kiinnostunu yrittää kans eikä aukea, mä nyt vaan mielenkiinnosta aina kattelen sinne.
Syysterveisin
Sessa & Pia