Jutun lähetti Majka , Kesäkuun 13, 2005 kello 09:43:41
Re: Mistä on kyse?Vastineena juttuun: Re: Mistä on kyse?, jonka kirjoitti: Pia , Kesäkuun 13, 2005 kello 09:38:49:
NCL = neuronal ceroid lipofuscinosis, "sairastuneiden hermosoluihin kertyy seroidilipofuskiini-nimistä ainetta"
Onpas pelottavaa, että meilläkin nyt sitten on tätä.
Majka