Re: Mistä on kyse?


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Pia , Kesäkuun 13, 2005 kello 09:38:49
----------------------------------------------------------------------

Re: Mistä on kyse?

Vastineena juttuun: Re: Mistä on kyse?, jonka kirjoitti: Mervi , Kesäkuun 13, 2005 kello 00:24:20:

Kiitos Mervi! En itse eilen illalla jaksanu alkaa ettimään tietoa asiasta.
Mervin mainitsemilla sivuilla oikein mainitaan PON yhtenä rotuna, jolla NCL ilmenee. Siellä on ihan NCL kuvaus PONeille. Olis kiva kuulla jos jollain olis
jotain kerrottavaa.


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]