Agility MM-karsintojen sunnuntai 27.7.2008 ratoja. Radan nimetty koiran kutsumanimen ja radan numeron mukaan. 4 on hyppyrata, 5 on finaali. Radat ovat HD-720p-muodossa. XviD-avi mpeg4 pakattuja videoita. Kun haluat katsoa ratoja, kannattaa ladata ne omalle koneellesi ensin, ettei niitä tarvitse ladata uudestaan kun haluaa katsoa uudestaan. Hitaamalla yhteydellä kun noiden lataaminen saattaa kestää jonkin verran (arvio 5-15min per rata normaali 1M tai hitaampi ADSL-yhteuys). Videoiden katsomiseen voi käyttää linuxissa ainakin ohjelmia MPlayer ja VLC-media-player. Windowsiin ohjeita (vaihtoehtoja siis ainakin kolme): Kuten linuxissa windowsissakin videoita voi katsella myös ohjelmalla: VLC media-player http://www.videolan.org Windowssiin löytyy täältä: http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html Tämä taitaa olla se helpoin tapa windowsissa saada nuo videot näkymään, eli asentaa vaan tuon VLC-ohjelman ja kaikki pitäisi toimia. Tuntuisi toimivan myös Windows media player, kun siihen on asennettu jotakin plugineja osoittteesta http://www.wmplugins.com/ joten tuolta sivulta kannattaa katsella, mikä mahdollisesti uupuu (mpeg4/divx codec??). Sitten MPlayer (kuten linuxissa) on sellainen, millä varmasti näkyy (siinä on tarvittavat koodekit valmiina ja muutenkin mainio ohjelma). Osoite: http://www.mplayerhq.hu Vaikka siellä ensimmäisenä puhutaan Linuxista, saa sen siis myös Windowsiin (tai Macciin). Katso download osio tai suoraan osoite: http://www.mplayerhq.hu/design7/projects.html#windows Jos jotakin ongelmia lataamisen tai videoiden katsomisen kanssa, ota yhteyttä: tra@iki.fi Copyrigt © videoissa Tommi Raita-aho, ethän käytä niitä missään kaupallisessa käytössä ilman lupaa. Videoita saa "YouTubettaa", "Vimeottaa", editoida, polttaa DVD:lle, lisätä omille kotisivuille ilman erillistä lupaa.