Jutun lähetti Eeva , Kesäkuun 7, 2005 kello 15:50:07
Re: Synttärionnittelut ja voihan hiisi...Vastineena juttuun: Synttärionnittelut, jonka kirjoitti: Majka , Kesäkuun 6, 2005 kello 12:27:40:
Majka kirjoitti:
» ONNEA» "Zeke"
» Kans & Fin & Balt & Rus & Blr & S & RKF & Ukr Mva, V-98 BaltV-98-01-02 EstV-98-02 BlrV-98 LvV-98-02 PMV-99 LtuV-99-00-02 Borgåkers Lord Londyn
» ja kotijoukot Make & Marjo & Marko» "Paqo" Borgåkers Lord Lumbago
» ja emäntä Päivi-Tanja» sekä meidän Jes-Tas :-)
» Kans & Fin & Est & Lv Mva BaltV-97 Borgåkers Lady Legenda» TÄYSI KYMPPI TÄYNNÄ TÄNÄÄN!! :-)
» Majka
VOIHAN HIISI!!! MÄ KUITESKIN UNOHDIN!!!
Myöhästyneet, mutta sitäkin lämpimämmät onnittelumme kaikille, ja onnittelut myös Lempille ja Mimmille eilisen juhlapäivän johdosta!
T;Eeva joukkoineen