Jutun lähetti Tiina , Kesäkuun 6, 2005 kello 13:26:30
Re: Puola Gorzow Vastineena juttuun: Puola Gorzow, jonka kirjoitti: Sami , Kesäkuun 5, 2005 kello 21:13:42: ONNEA Milou ja ihmiset, HIENOA! Tiina ja Woltsu
Vastineena juttuun: Puola Gorzow, jonka kirjoitti: Sami , Kesäkuun 5, 2005 kello 21:13:42:
ONNEA Milou ja ihmiset, HIENOA!
Tiina ja Woltsu
Vastineet / Follow Ups: