Jutun lähetti Mervi , Kesäkuun 5, 2005 kello 00:48:28
Re: Rauma 4.6.2005Vastineena juttuun: Rauma 4.6.2005, jonka kirjoitti: Majka , Kesäkuun 5, 2005 kello 00:02:55:
ONNEA ONNEA ISOSTI JESTAKSELLE !!! ONNEA WOLECKILLE ROPPELISTA!!!
hitsi kun ois ollu kiva nähä JesTAS ihan livenä näyttelykehässä näin TODELLAKIn vuosien jälkeen!! Onnea myös sertin saaneelle pikku tytölle!!Mervi ja otukset