pon juttupalstan juttu...


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Taija , Kesäkuun 1, 2005 kello 12:51:37
----------------------------------------------------------------------

pon juttupalstan juttu...

Vastineena juttuun: Re: tietokonneista kyselööpi TOLLO :), jonka kirjoitti: Mervi TOLLO , Kesäkuun 1, 2005 kello 11:59:09:

HEI

kyllä tämä on PON juttupalstan juttu ihan siinä kun mikä muukin tahansa...
On täällä muitakin Tolloja koneensa kanssa tuskailemassa :-)

Kaikenlainen apu ja ehdotelmat näissä asioissa ovat tervetulelita.

kansalainen nimimerkillä :
on sitä tietokoneen kanssa ennenkin oltu ajelulla yhdessä


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]