Jutun lähetti Taija , Kesäkuun 1, 2005 kello 12:51:37
pon juttupalstan juttu...Vastineena juttuun: Re: tietokonneista kyselööpi TOLLO :), jonka kirjoitti: Mervi TOLLO , Kesäkuun 1, 2005 kello 11:59:09:
HEI
kyllä tämä on PON juttupalstan juttu ihan siinä kun mikä muukin tahansa...
On täällä muitakin Tolloja koneensa kanssa tuskailemassa :-)Kaikenlainen apu ja ehdotelmat näissä asioissa ovat tervetulelita.
kansalainen nimimerkillä :
on sitä tietokoneen kanssa ennenkin oltu ajelulla yhdessä