Jutun lähetti Raili , Toukokuun 25, 2005 kello 12:32:05
Re: Syntymäpäivä onnittelut!Vastineena juttuun: Syntymäpäivä onnittelut!, jonka kirjoitti: Purolammen Porukka , Toukokuun 10, 2005 kello 16:36:32:
Hei,
ikätovereiden kuulumisia kyselit. Ihan ei olla samoilla vuosilla, mutta toisella vuosikymmenellä kuitenkin. Popworks Pon Pilka s.10.3.2004 eli kotoisasti Tessa 11 v. tervehtii muita reippaita ikääntyviä lajitovereitaan. Tessa on aina ja edelleen varsinainen duracell-koira, jonka vauhti ei juuri osoita hidastumisen merkkejä - kroppa pikkasen pistää hanttiin, mutta mieli on aina yhtä terhakas. Maalla asuessa paimennetaan toiset koirat, traktorit, lentokoneet ja kurjet (ihan oikeesti, juuri maanantaina)järjestykseen. Ruoka maistuu, aina ja kaikki. Tessa on aina ollut oikea partiolainen, valmiina kaikkeen (ainakin jos siitä on luvassa ruokaa).
Hyvää alkukesää ja terveisiä kaikenikäisille PONeille
Tessa & Raili