Jutun lähetti Tintti ja Sami , Toukokuun 23, 2005 kello 09:29:37
Meiltä kans!Vastineena juttuun: Onnea Orvokki ja Andy, jonka kirjoitti: Majka , Toukokuun 22, 2005 kello 22:48:56:
Meiltä kans HURJASTI onnea Marikalle ja Sannalle!
Mahtava juttu!