Jutun lähetti Marika , Toukokuun 10, 2005 kello 12:47:35
Juoksemaan..:))Moi!
Laitoinpa tännekin ilmoituksen, kun löysin colliepalstalta. Ymmärtääkseni asiasta on jo jotain keskustelua ollut, ei vaan ole yltänyt minun korviini.
Olen lähdössä kisaamaan nahka-Lahjan kanssa ja yritän saada mukaan myös PON-kasvattijoukkueen.
Nyt siis kaikki juoksemaan, jos ei nenä ole kohti Rauman näyttelyä!Marika
Hyvinkään Sveitsin radalla 4.6.2005
------------------------------------RotuRace, on Etelän Greyhound Urheilijat ry:n järjestämä leikkimielinen
koirien juoksukilpailu.Joukkue:
- muodostuu vähintään 4 koirasta, varakoiria saa nimetä useamman. Kaikkien
koirien tulee olla samaa rotua.
- jos joukkueen koiralta ei saada aikaa, voi koiran lähettäjä korvata koiran
suorituksen omalla juoksusuorituksella.
- joukkue pitää nimetäLuokat:
- minit alle 35cm
- midit 35-45cm
- maxit 45cm ->
- vinttikoiratPalkitseminen:
- kaikista luokista palkitaan 3 kolme nopeinta joukkuetta
- lisäksi palkitaan mieleenpainuvin joukkuesuoritus, joka voittaa erikoispalkinnon
- osuvin joukkuenimi palkitaanOsallistumisehdot:
- koiran täytyy olla vähintään 1 vuoden ikäinen
- terve ja Suomen kennelliiton virallisten rokotusmääräysten mukaisesti rokotettuSuoritus:
- joustava matka 80 metrin suora
- suoritus tapahtuu käsiviehettä ajaen tai omistaja voi kutsua/houkutella
koiraansa maalialueelta
- ajanotto on sähköinen. Ajanotto alkaa kun koira ylittää lähtölinjan ja
loppuu kun koira ylittää merkityn maalilinjan.
- mikäli koiralle ei saada aikaa minuutissa, niin silloin koiran lähettäjä
voi suorittaa 80 metrin juoksun, joka lasketaan joukkueen yhdeksi suoritukseksi
- hyväksytty suoritus tulee suorittaa alle 1,5 minuutinJoukkueen maksu on 20, joka maksetaan kilpailupaikalla ilmoittauduttaessa.
Lisätiedot osoitteessa:http://www.egu.fi/index.php?go=95;48;1