Jutun lähetti Sarianna , Huhtikuun 26, 2005 kello 12:07:43
Re: Emma saapui uuteen kotiin.Vastineena juttuun: Emma saapui uuteen kotiin., jonka kirjoitti: Kristiina , Huhtikuun 24, 2005 kello 19:00:57:
Kyllä on söpö neitonen!
Pitkä odotus on sitten palkittu ja pikkuinen Emma on saapunut kotiin.
On se hienoa, että me ollaan saatu Tampereelle taas vähän lisää polskivahvistusta, joten kentillä nähdään!