Jutun lähetti Tintti ja Sami , Huhtikuun 18, 2005 kello 13:36:27
MEILTA KANS!Vastineena juttuun: Onnittelut Sukalle!!!, jonka kirjoitti: Majka , Huhtikuun 18, 2005 kello 10:39:43:
Lontoolandiasta hurjan isot onnittelut Sukalle!
Leivohan Mirva kakku sille ;)