Jutun lähetti Eeva , Huhtikuun 14, 2005 kello 22:16:16
Mäntän näyttelyHepskukkuu kaikki!
Onkos joku sattumalta tulossa viikonloppuna Mänttään näyttelyyn? Siksi tässä kyselen et oisin voinut ajella katsomaan kun tuossa lähellä on,JOS joku tänne korpeen sattuisi eksymään;c)
T:Eeva ja yhäti karvaiset korvat omaavat kaverit