Jutun lähetti Tintti , Maaliskuun 29, 2005 kello 08:21:20
Re: Lappeenranta, pääsiäsnäyttelyVastineena juttuun: Re: Lappeenranta, pääsiäsnäyttely, jonka kirjoitti: Mervi , Maaliskuun 28, 2005 kello 21:14:54:
Meiltä kans hurjasti onnea Wolelle Suomen MVA:sta ja muillekin; upeesti meni kaikilla!
Etenkin hellyttävällä pikku-Pikillä joka on vara-sertinsä vähintäänkin ansainnut : )