KV TAMPERE 19.3.2005


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Mervi , Maaliskuun 20, 2005 kello 21:41:05
----------------------------------------------------------------------

KV TAMPERE 19.3.2005

Moikka!

Tässäpä Tampereen tulokset, tuomarina oli Conny Byström Ruotsista.

UROKSET NUORTEN LUOKKA
Flinkbein Zupelny Sukces "Milou" ERI 1 PU I SERT CACIB ROP
om.Tintti Drake & Taija Tuohilampi

UROKSET AVOINLUOKKA

EUJ V -03 Amberginis Baby Dynamite "Zamy" EH 2
Om. Majka Borgström,Make & Marjo Jalava

JV - 03 Flinkbein Woleck "Wompatti" ERI 1 PU 2 vara-sert vara -cacib
om . Tiina Heino &Taija Tuohilampi

Marquee Flam Doodle "Andy" H
om. Sanna ja Mara Luodelahti

UROKSET VALIOLUOKKA
Fin & Lv Mva Flinkbein Srebro "Kingi" ERI 1 PU 3
om. Tintti Drake

UROKSET VETERAANILUOKKA
Multi Mva Flinkbein Kompletny Pon "Pompula" ERI 1 PU 4 ROP VET
om. Maija Bragge & Taija Tuohilampi

NARTUT JUNIORLUOKKA
Cedarina Aspic Soup "Asta" ERI 1 PN 2 SERT
om. Mervi Savolainen

NARTUT NUORTENLUOKKA
JV - 04 Marquee Hooper Dooper "Aino" ERI 1 PN 3 vara - cacib
om. Marika Toivonen

NARTUT VALIOLUOKKA
Fin Mva JV -03 BH Marquee Goody Goody "Viivi" ERI 2 PN 4
om. Marika Toivonen ja Löfgren Suvi

Kans& Fin & S & Lv & Est Mva EstW-02 V -02 Xsarna Van Het Goralenhof "Nena"
ERI 1 PN 1 CACIB VSP
om.Mervi Savolainen

- "Milou" oli ryhmässä otettu 10 parhaan sakkiin jatkooon !
Hienoa että PONit nousevat esille ryhmissä!!

Kiitokset kaikille mukavasta näyttely päivästä ja ennenkaikkkea oli mukava nähdä teitä kaikkia!!

Mervi ja näytelmiin kypsynyt Nena mummo ja aina innostunut Asta Pipana



----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]