Agilitymestaruudesta


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Mirkka , Maaliskuun 16, 2005 kello 15:44:34
----------------------------------------------------------------------

Agilitymestaruudesta

ja sijoituksista vielä sen verran, että voisiko kaikkien lopulliset sijoitukset julkaista (vaikka täällä juttupalstalla) niin että joka-ainoan rähmäkäpälän, joka tuloksensa (päin honkia laskettuine pisteineen) on viitsinyt lähettää olisi mahdollisuus sijoituksensa tietää.

Pikainen silmäys kasvattajien kotisivuilla kun osaa kyllä kertoa, mikä parivaljakko on tullut seitsemänneksi, mutta minulla ei ole enää harmainta haisuakaan, miten sijoitukset menevät välillä 2-6!

Kaikella ystävyydellä koko hässäkälle jo naureskellen :)

Mirkka


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]