Kiitokset kaikille!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Vuokko ja pojat , Maaliskuun 14, 2005 kello 17:45:43
----------------------------------------------------------------------

Kiitokset kaikille!

Paljon kiitoksia onnitteluista! Olipa hieno ja mukava reissu Riikassa pohjanmaalaisten kanssa. Joku ilkimys kylläkin murtautui bussiin mutta onneksi koiria ei ollut silloin autossa eikä muutenkaan mitään viety.
Näyttelypaikalla saimme paljon huomiota, todella moni henkilö kävi kysymässä' mikä koira'. Varsinkin Piki herätti hilpeyttä kun se makasi jalat levällään laattana lattialla. Pikku D:tä on kuvattu monella kameralla.

SIIS MAHTAVA ROTU MEILLÄ!


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]