Jutun lähetti Tintti , Maaliskuun 13, 2005 kello 20:30:04
ONNEA LATE, PIKI, ASTA ja NENA!!Vastineena juttuun: Kiihtelysvuaran suurtapahutuma :), jonka kirjoitti: Mervi , Maaliskuun 13, 2005 kello 19:55:07:
Hurjasti onnea paitsi Latviassa upeasti menestyneille Latelle ja Pikille, myös mun lemppari pikku-likalle eli Astalle, unohtamatta Nenaa :)
Mahtava päivä Suomen PONeille!!