Viestien järjestys


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tommi Raita-aho , Maaliskuun 10, 2005 kello 14:55:24
----------------------------------------------------------------------

Viestien järjestys

Moi,

Pistän nyt saman jutun tännekin, mitä agilitysivuilla, jos
joku on ihmetellyt muuttunutta viestien järjestystä. Juttupalstat kun käyttävät samaa ohjelmaa.

Yleisön pyynnöstä on juttupalstaa muutettu siten,
että kun vastaat johonkin juttuun, niin koko se aihe nousee
päällimmäiseksi.Ennenhän vain uudet aiheet näkyivät päällimmäisenä.
Näin nekään vastaukset ei huku tuonne johonkin kauas alas,
mitkä ovat vastauksia vähän vanhempaan viestiin.

Muutos oli helpompi toteuttaa kuin joskus aikasemmin ajattelin, mutta
taas hieman hankalampi kuin jo ehdin luulla ;-)
Siis jouduin käsin editoimaan lennosta olemassaolevaa index-filea (otsikot),
eikä pelkkä juttupalsta-ohjelman muutos riittänyt. Mahdollisuuksia siis
vialliseen toimintaan on monia (ainakin näin aluksi)...
ilmoitelkaa emailila, jos toiminnassa jotakin omituisuuksia!

Edelleen vanha systeemi toimii siltä osin, että jos olet jo lukenut
jutun, näkyy linkki erivärillä kuin sellaisissa jutuissa, jotka
ovat lukemattomia (linkeissä ei olla "vierailtu"). jos selaimen
asetukset on kunnossa. Vinkkinä voin sanoa, että tuota "vierailtujen"
linkkien värin expiroitumisaikaa (mitäköhän tuo on Suomeksi) kannattaa
kasvattaa huomattavasti oletuksesta (vaikkapa ainakin 100 päivään),
niin on helpompi seurata juttuja vaikka harvemminkin (näkee minkä
tosiaan on lukenut, mitä ei).

--
- TRa


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]