Jutun lähetti Tintti , Maaliskuun 7, 2005 kello 12:09:13
Onnea "penskat" ja Wole!Vastineena juttuun: Re: ONNITTELUT, jonka kirjoitti: Mervi , Maaliskuun 7, 2005 kello 10:06:28:
Meilta kans hurjasti onnea seka Wolelle mahtavasta tuloksesta etta
Misiekille,
Jidalle ja Masille ja kaikkien omistajille!