Jutun lähetti Tintti , Maaliskuun 6, 2005 kello 14:18:14
Just nain folks!!Vastineena juttuun: Re: steady now, jonka kirjoitti: Majka , Maaliskuun 5, 2005 kello 16:43:37:
Jalleen hyva idea Majkalta. Eli TgAa ei olis este, eika sita "paisuteltais", mutta positiivista koiraa ei kaytettas toiselle. Ja siihen miten paastas tasta "terve/sairas" syndroomasta joka vaivaa etenkin meita pos koirien omistajia voitas mun mielesta tuoda "rauha" niin, etta mainitaan vaan "TgAa pos/neg", sen enempaa viittaamatta "terveeseen" tai "sairaaseen", ja sit se TSH/T4 tulos (ainakin silta positiiviselta).
Ja mun mielesta on ihan kohtuullista, etta jos positiivista koiraa kaytetaan jalostukseen, niin ainakin kolmen (tms) seuraavan vuoden ajan TSH/T4 otettas JOKA VUOSI. Taman teen Rinkelillekin nykyaan joka tapauksessa, eika mun mielesta olis paljon vaadittu. Talla tavalla mun mielesta saatas seka meidat "sairas/terve" vaittelijat etta meidat (heh) positiivisten puolustajat ehka tyytyvaiseks? Ja edelleen, seurataan vaan kovasti naiden pos-neg yhdistelmien kayttoa, uskon etta hyva tulee :)