Just nain folks!!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tintti , Maaliskuun 6, 2005 kello 14:18:14
----------------------------------------------------------------------

Just nain folks!!

Vastineena juttuun: Re: steady now, jonka kirjoitti: Majka , Maaliskuun 5, 2005 kello 16:43:37:

Jalleen hyva idea Majkalta. Eli TgAa ei olis este, eika sita "paisuteltais", mutta positiivista koiraa ei kaytettas toiselle. Ja siihen miten paastas tasta "terve/sairas" syndroomasta joka vaivaa etenkin meita pos koirien omistajia voitas mun mielesta tuoda "rauha" niin, etta mainitaan vaan "TgAa pos/neg", sen enempaa viittaamatta "terveeseen" tai "sairaaseen", ja sit se TSH/T4 tulos (ainakin silta positiiviselta).

Ja mun mielesta on ihan kohtuullista, etta jos positiivista koiraa kaytetaan jalostukseen, niin ainakin kolmen (tms) seuraavan vuoden ajan TSH/T4 otettas JOKA VUOSI. Taman teen Rinkelillekin nykyaan joka tapauksessa, eika mun mielesta olis paljon vaadittu. Talla tavalla mun mielesta saatas seka meidat "sairas/terve" vaittelijat etta meidat (heh) positiivisten puolustajat ehka tyytyvaiseks? Ja edelleen, seurataan vaan kovasti naiden pos-neg yhdistelmien kayttoa, uskon etta hyva tulee :)


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]