Epätietoisuutta??


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Carita , Maaliskuun 3, 2005 kello 11:18:12
----------------------------------------------------------------------

Epätietoisuutta??

Mietin seuraavaa;
Olen nyt nettiyhteyden saatuani surffaillut ponsivuilla ja olen huomannut, että TgAA pos/neg käsitetään sairas/terve. Näin ei käsittääkseni kuitenkaan ole. Itse omistan TgAA positiivisen koiran, jota ei ole diagnosoitu kilpirauhaseltaan sairaaksi. Olenko ymmärtänyt aivan väärin,kun tietämykseni mukaan T4/TSH arvot kertovat onko kilpirauhanen terve vai sairas TgAA arvo kertoo vain korkemmasta riskistä sairastua kilpirauhauhasen vajaatoimintaan. Luulisin tiedon kiinnostavan myös muita TgAA positiivisen koiran omistajia. Olen myös kuullut, että Suomessa on 10-vuotiaita TgAA positiivisia koiria, joiden katsotaan olevan terveitä.

Haluaisin myöskin kysyä, eikö kaikkia valioita laiteta kuvineen tai edes mainintana valio-sivuille. Huomasin, ettei ainakaan ensimmäinen PONini "Nassu" (Totemin Jasmine") ole sivuilla, edes mainintana.

Ystävällisin terveisin Carita


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]