Jutun lähetti Hannele , Helmikuun 6, 2005 kello 18:03:17
Re: R Tuusniemi 5.2.2005Vastineena juttuun: Re: R Tuusniemi 5.2.2005, jonka kirjoitti: Tiina , Helmikuun 6, 2005 kello 10:58:53:
Oikein paljon onnea Nena mummelille!!!
T:Hannele ja Tarmo.T.Karvanen