Jutun lähetti Tiina , Tammikuun 5, 2005 kello 21:42:14
Re: kauhea kutka..ja karvan kariseminenVastineena juttuun: kauhea kutka..ja karvan kariseminen, jonka kirjoitti: Mervi Ja Pipana , Tammikuun 5, 2005 kello 10:15:48:
MOI!
Meillä aikoinaan pesty kutisevaa briardia Epi-Soothe-shampoolla. Tarkoitettu ärtyneelle ja herkälle iholle, rauhoittava, kosteuttava ja kutinaa hillitsevä ja on ns. pitkävaikutteinen. Meillä TOIMI. Toivottavasti ei liikaa mainosta...
Tiina