Re: kauhea kutka..ja karvan kariseminen


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tiina , Tammikuun 5, 2005 kello 21:42:14
----------------------------------------------------------------------

Re: kauhea kutka..ja karvan kariseminen

Vastineena juttuun: kauhea kutka..ja karvan kariseminen, jonka kirjoitti: Mervi Ja Pipana , Tammikuun 5, 2005 kello 10:15:48:

MOI!

Meillä aikoinaan pesty kutisevaa briardia Epi-Soothe-shampoolla. Tarkoitettu ärtyneelle ja herkälle iholle, rauhoittava, kosteuttava ja kutinaa hillitsevä ja on ns. pitkävaikutteinen. Meillä TOIMI. Toivottavasti ei liikaa mainosta...

Tiina


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]